Delicift_t öncelikle Rabbim sabır, güç versin. Veren de alan da Allah. Eminim çok zordur inşallah yaşıyordur ama eğer durduysa kalbi, ahirette şefaatçi olacak o melekler size.
Zamanı değil belki ama önceden bilmenizi isterim. Benim ablamın çok sayıda düşük çok sayıda kürtajı oldu ve gerekli araştırmalar geç yapıldığı için geç teşhis kondu. Adını hatırlamadığım bir hastalığı yüzünden bebeğin kalbi duruyormuş yada düşüğe sebep oluyormuş vücut bebeği kabul etmiyor demişti doktor. Tedavisi var çok şükür gebelikten önce başlanması gerekiyor ilaca vs. Demek istediğim sizde de böyle olacak diye bir şart yok tabi ama mutlaka detaylı inceleme yapılsın. Ki canınız daha fazla yanmasın. Çok geçmiş olsun hayırlısıyla isteyen herkese evlat nasip etsin Rabbim 💐