Delicift_t canım gönlünü ferah tutmaya çalıs biliyorum zor ama bunh yapmalisin.bende 2 sene önce 8 haftalik bebegimin kalbi durduğu için kürtaj dediler.devlette yaptır ki araştırılsın.bende aglamistim cok doktor bana dedi ki sakat doğup hergün ağlayacağına,kürtaj olup bir kere ağlarsın demişti.saglikli degilmis demekki tutunamamistır.Allahıma bol dua et.Allah gönlüne ferahlık versin insallah.bir daha hamile kalmadan öncede bir kaç testini yaptir iyi bit doktorda