Delicift_t Canım yarın yine baktır ama doktor bu anlar işte. Etrafında hamile olup da herkes bir sorun yaşamazken insan böyle üst üste olunca neden ben diye isyan ediyor ama vardır bir Allah’ın bildiği. 6. 7. Ayda bebekleri ölüp de normal doğum yapanlar var ya da doğumda bebekleri ölenler var. Ben de kendimi rahatlatmak için hep böyle daha kötü şeyleri getirdim aklıma 😔
Umudunu kaybetme demek ki bir sorun var genetik doktoruna gidip bütün testlerini yaptır, kendini toparlayınca. Güzelce uyu ve sabah hastanene git güzel günleri düşün. Hamile de kalabiliyorsun. İnş güzel günlerin olsun 🙏