Duuyguum sigara postunun altındaki cazgır ablalar şimdi de buradalar mı, çok mu canınız sıkılıyor sizin, yazık size yaaa, kocanız ilgisiz mi bırakıyor yoksa sizi, kim ne yazsa da sataşsak diye bekliyorlar zavallılar. Yaaaa kız başedebiliyor olsa buraya yazmaz zaten, siz EGO’nuzu tatmin edin diye de yazmıyor, doktorlar söylüyor zaten şekerin bebek için zararını o da biliyor yani merak etmeyin. En iyi, en süper anneler de bunlar sanki Allahım yaaa