Duuyguum Şekeri olanlara soru soruyorsunuz. Çok mu dikkat ettiniz, zararlı mı diyorsunuz. Şekerim var, bu konuda tecrübeliyim ve cevap yazıyorum. Dikkat etmek zorundasınız, zararlı, tehlikeli dedim diye fırça yiyorum. Madem olumsuz cevaplar işinize gelmeyecek, neden soru soruyorsunuz. Duymak istediğiniz şey şu sizin herhalde:" Ben yedim, bir şey olmadı. Ye gitsin, bir kereden bir şey olmaz." Bunları duyana kadar bekleyin o halde.