Songul1107 BadeYaman inşallah içimde hep erkek hissediyorum bakalım ne olacak 12 haftalıkken kız gibi demişti
Suheyla19A Songul1107 yaa gostermedi mi doktor mu soylemedi orasini tam cozemedim doktorun başı aşırı kalabalikti ilk once bebegin oturusu bi tuhaf felan dedi sonra ben cinsiyetini sordum suan goremedim dedi gecti pek anlamadim yani
Minik_fasulyem BadeYaman bana 14 te kız dendi. Daha sonra gittiğim bütün doktorlar erkek dedi. İlkinde zaten kıza benzediğini sölemişti sadece. Ama sonuç erkek
zelis63 Songul1107 canm ben yurtdışında yaşiyorum 11. Haftada kıza benzetildi 12. Haftada bizim burda bir test yapılıyor onda dnadan çıkıyor cinsiyet testle öğrendim erkek olduğunu ultrasyona daha girmedim bidaha şimdi 16 haftalığım
Zeyzey26 Benimde ilk başta kıza benziyor demişlerdi ama sonradan erkek olduğunu bize çok net gösterdi oğluşum😊 yani doktordan öte ben bile gördüm 😁 Allah hepimize hayırlı evlatlar versin.