Seda_123 BadeYaman Kalp atışı kaç canım 150 üzeriyse kız kesin benimde kızım olacak 27 haftalığım kalp atışı hep 150 160 üzeriydi
Songul1107 BadeYaman merhaba canım sormuşsun şimdi gördüm kusura bakma yok ya daha belli değil doktor bilemedi bi kız dedi bir erkek diyor kararsız 😟
Olimbera BadeYaman benimde öyle oldu 12+5 ken kız gibi görünüyor dedi 14+5 de ikili test sonucunu konuşmaya gittimde bacaklarının tamamen kapalı olduğunu cinsiyet için şuan birşey söyleyemem dedi şuan hiç yorum yapmasa daha iyiydi çok merak ediyorum 🙈