Fey Derya21d yaptırmış kişilerle konuştum ama ben oradan ama henüz alışveriş yapmadım. Alanlar memnundu. İsime bu ay karar verip yaptırmam lazım
Kuubra Aslgly ben pulibere’den sipariş verdim canım 10 parça 150 TL nakışlı amblemli falan. Ayrıca 150 tllik alışverişe kargo ücretsiz ve bebeğinizin adına Temaya fidan bağışı yapıyorlar🥰