Kbra7777 Ben unıqon karar verdim nakış daha pahalı gibi geldi ben nevresim takımı yaptırcam içinde yastığıda var 130₺ tulum da şapka ve eldiven var 60₺ 190₺ ye daha kullanışlı olur diye düşündüm sonuçta isimli tulum çok fazlla giyemeyecek ama nevresimi iki yıl üç yıl kullanırım gibime geldi
Zynpsft Aslgly 10 lu tam takım minikonseptte yaptırdım 180 tl çok beğendim birde kanatlı 3 parçalı takım yaptırdım oda süslü emzikler 45 tl
siineem Bende minik_dukkanim sayfasına yaptırdım çokta memnun kaldım sayfa sahibi çok ilgili kumaşı falanda gayet güzel bu hafta da nevresim siparişi vercem aynı sayfadan tavsiye ederim 🥰👍🏻
duyguyilmaz Kesinlikle uniqon asiri ozenliler. Ben isimli pike seti ve yastik yaptirdim boyle bir kalite yok:) Tubakuguydu sanirim o da cook iyi.
Kdrkdr KKdrkdr https://instagram.com/minik_dukkanim?igshid=wxhcbsvl3ct3 bende burdan sipariş ettim hem uygun hem güzel
YDE A-d-f sanırım forumda bir arkadaş o sayfa tarafından baya mağdur edilmişti. Net hatırlamıyorum ama bu tarz bir post vardı. Sipariş vermeden önce bir araştırın bence 🙏🏻
A-d-f YDE aa öyle mi ben de güvenilir diye ordan alacaktım arkadaşım almış baya da beğenmiş demek ki müşteri toplamak için iyi göndermişler teşekkürler
Fey Hilaldenerieser ben henüz yaptırmadım isim mevzundan ama yaptıran vardı onunla konuştum memnundu. Memnuniyet de biraz kişiden kişiye değişiyor aslında
Hilaldenerieser Fey Evet öyle kesinlikle. Bakalım biraz daha araştırıp karar vericem bende. umarım güzel yaptıran bir yer buluruz
Kubraismail61 Tuğba kuğu dan yaptırıp çok memnun kalanlar var. Ama Ben elis_bebe den yaptırcam içeriği benim istediğime daha uygun yastık tulum battaniye sapka eldiven 145 lira
Lalemm86 Aslgly bence angel butik pahalı olabilir ama çok güzel sadece pamuklu sayfasını inceleyin bence bende Melek kanatlı tulum aldım tavşan tulum aldım süper