Symsglm Ebrukrtp sayfayı inceledim de penye ve jakarlı olarak iki çeşit var hangisinden memnun kaldınız 😊
Aslgly Fey ahhahaha bizimde isim belli ama nereye yaptırsam ona karar veremedim beğenmedik bir türlü 😂
Fey Aslgly bir ortamız yok🤪 eşimle her bebeğin adı ne olsun diye konuşalım deyince bir kopukluk oluyor😔 içime sinen isimde yok
Hilaldenerieser Fey Bende bu sayfaya yaptırmayı düşünüyorum isimde belli ama kalitesi nasıl olur diye tereddütteyim 🤔
Fey Hilaldenerieser ben henüz yaptırmadım isim mevzundan ama yaptıran vardı onunla konuştum memnundu. Memnuniyet de biraz kişiden kişiye değişiyor aslında
ShrBkr Hilaldenerieser incele istagramdan çok kaliteli ve modern ürünler var 10 parça nakışlı hastane çıkışı sipariş verdim 170 lira ama kargo alıcıya ait o ne kadar bilmiyorum toplam 200 desek piyasada ki takımlarla aynı fiyat
Hilaldenerieser ShrBkr Evet zaten genel olarak hep o fiyatlarda incelerim inşallah içime sinen bişey bulurum
Hilaldenerieser ShrBkr Bu arada sizin aldığınız takım hangisi 10lu mu aldınız resmî varsa atabilir misiniz
Edaerenn Aslgly gelinsabahliği_ sayfasından yaptırdım kumaşı çok güzel ben memnun kaldım tavsiye ederim