Stella_ Şuan 15.haftadayim 13te erkek demisti doktor kesin de konustu ama degisebilir diye dusunuyorum ben. Bu arada 3lu taramayi da yaptiracak misiniz ?
Syma95 Zhre 13+5im bende. Daha cinsiyet ogrenmeye gitmedim ama forumda okumustum. Giderken cikolata visne suyu felan ic diyolar bebegin cinsiyeti gosterme ihtimalj yukseliyormus dogrumudur bilemedim:D
hilaycoskun Syma95 Evet doğru bende hem çikolata yedim hem vişne suyu , sonra ikili test yapılırken bebek döndü doktorum 5 dk yürü birde muz ye gel dedi muzda hareket sağlıyormuş
Rosesmini Syma95 Kızımda 17.haftaya kadar göstermemiş doktor vişne suyu çikolata önermişti. Şekerli şeyler hareketlendiriyor bebekleri😍
hilaycoskun 14+3 özel hastanede doktorumuz erkek dedi ultrason görüntüsünü çekti💙 Devlet hastanesinde doktor cinsiyetini biliyormusun dedi evet dedim .. Söyle bakim dedi erkek dedim evet doğru dedi😂 Tescilledik
Suheyla19A Zhre 16+1 daha ogrenemedim insallah pazartesi 😊doğum tarihi 4 nisan dedi mart sonuda olabilir dedi 😊👼
Esrayy Zhre 14+5iz henüz cinsiyet için gitmedik doktora 12. Haftada görünmedi bi hafta saha beklemeyi düşünüyorum bakalım görünecek mi
Rosesmini 13+5 ☺️ Geçen hafta kız gibi ama daha erken dedi doktorum. 16. Hafta gibi belli olur sanırım.
Aysgl_trl_trn 15+4üz bizde. Cinsiyeti en son kontrolde de Öğrenemedik.🤷♀️ Doktor 2li tarama testi sonucu gelmeden 3lü tarama testi de istedi. Yapalım herşeyden emin olalım dedi. Ama ultrasonda falan hiç bi sıkıntı çıkmadı. Kalp atışı suyu. Burun kemiği ense kalınlığı herşey normal çok şükür. 🤲Haftaya 3lü tarama tasti için gidicem. O zaman inşallah cinsiyetini öğreniriz ☺️🤲