Zhre. Nisanda insallah kucagima alicam 18+6 yiz ama 9 haftalikken gittim ondan sonra dr hic gitmedim cunku dr sinirlendim migde bulantima hic bisey yapmadilar biri yatis istedi biri normal dedi simdi cok sukur yemek yiyebiliyorum evimi degistirdim bu surecte tiskindim cunku evimden ikili test yaptirmadim icimde bi supe var yok degil insallah hersey normaldir 1 hafta sonra gidicem insallah