Zhre 12+3 varmı bizim gibi olanlar ? Detaylı ultrosonda yanılma payı ile birlikte kız olabilir dedi doktor.kime sorsam çok erken söylemişler diyor.bu haftada öğrenen varmı cinsiyetini?
Meleginannesi55 Zhre 15+5 iz hafta sonunda randevumuz var 16 +4 te gidicez inşallah gösterir kendini🧐🧐
Madameatalay Zhre günaydın. Bende 12+3 te gittim geçen hafta. İkili test yapılırken doktor kıza benziyor gibi dedi. Ama erken 16. Haftada net belli olur dedi. Keşke söylemeseydi kafam karıştı😁
Gizemdi Zhre bizde 15+3 haftaligiz 12.haftamizda erkek buyuk ihtimalle dedi bakalim bu hafta netlescek 😊😊😊
Sabirsiz_Anne Bizde 13+4 üz 🥰 11+5 iken ikili tarama da %90 kız demişti doktorum şimdi ayın 30 unda tekrar randevum var bakalım ozaman ne dicekler 🤗
fadimeozbas @Zhre 12 haftada kıza benzettim ama alışveriş yapma dedi, 14 haftada kıza benzettim ama alışveriş yapma dedi, 15 de de aynı en son 17 de kız dedi 🥰
Bsrbkts Benim de 13+3🥰 ikili taramaya gittiğimde doktor erkek gibi duruyor ama şimdilik net bisi söylemek için erken dedi. Cumartesi günü kontrole gidicem bakalım
Defnemm22 Bizde 14+1 iz. Geçen hafta erken ama kıza benziyo dedi.Cevremdekiler erkek senin bebeğin belirtileri desede bir kizim var 4 yaşinda.1 kasımda tekrar gidicez bakalim yeni aile üyemiz neymiş😁😁
Asaltntyr Zhre 11+6 gün oldu bugün. Çarşamba doktora gideceğim doktor cinsiyetini söyleyeceğim dedi. Sabırsızlıkla bekliyorum doktor kendinden emin konuştu baya. Ama duyuyorum herkes erken diyo.
Momdilay 16+3 bizim de, 12. Haftadan beri erkeğe benziyor demişti doktorum en 14.haftada %99 erkek dedi,cuma günü kontrolümüz var inşallah değişmez çünkü herkese erkek diye duyurduk😬
LittleAnne 14 +1 iz cuma günü gittik ve doktorum kıza benzetti 30 ekimde tekrar randevu verdi o zaman daha net söylerim dedi bakalım 🥰
Ozgebarut Benim 16 haftalık tam şuan ama doktorum ısrarla 3lü taramayı bekliyor cinsiyet için hep erken dedi. 3lü taramayı da 18 de yapacak :(
Meleyke97 Zhre Zhre bir gun kucuguz sizden😇☺️🥰 12+2 yiz bizde)) simdi soyleselerde canim tam belli olmuyor. Ben bekliyorum 15haftamizi belki o zaman dogru soylerler)))
Dilarahayal 13 haftalıkken kız dedi ama değişebilir dedi 17+3 cuma günü gidicem bakalım gösterir inş kendini 20. Haftasında olup göstermeyen bebekler var 🙂
Aysenyusif 11+4bizde 😍 13+3 de randovumuz var.bizde kesin cinsiyet belli olur diye bekliyoruz heyecanla 😏 okudum hepiniz henuz erken diyosunuz 🙈
dentem61 Zhre 11 haftalıkken gitmiştim daha belli olmaz demişti 13 haftalık olduk bakalım gidicem pazartesi cinsiyet söyleyecek mi bana kalsa sen geç öğrenirsin daha şimdiden gizliyor kendini dedi🥰
Sermec Zhre 12+3 te bıze de erkege benziyor dedı doktor 16+4 haftalık hamıleyım su an ve kesin erkek bebişim 🥰