NehirN Fatos0277 ne kadarlıkken boyattın? Ben de düşünüyorum ama emin değilim. Amonyaksız boyayla boyarız diyo kuaför 🤷🏼♀️🙄
Slnbsr NehirN aslında boyanın ve kınanın zararlı olduğuna dair bilimsem kanıt yokmuş. Sadece doktorlar alerjik reaksiyon olur diye önermiyolarmış. Az kaldıysa doğumuna az daha bekle istersen
Esraaydn21 Kayraruzgar gercekten allah razı olsun ya sadece soru sordum degısık degısık cvp verılmıs böle guzel konusmak ızah etmek zormu anlamadım
Kayraruzgar Esraaydn21 boşverin bende bazen okuyup geçiyorum yorumları seviye çok değişiyor uygulamada 😌 yardımcı olabildiysem ne mutlu 😊
Esraaydn21 MrsCakmaktas terbıyesızz kapasıten bu kdar iştee ısıne gelmeynce beddua edıp kaçarsın böle hadsiz.
Sengulozcn Esraaydn21 ya ne var ki bunda insanlık hali olabilir sert eleştirilere ne gerek var siz haddinizi bilin boşver in gerisini her yorumada kulak asmayın
Momofboss Esraaydn21 dinen ya da sağlık olarak bir sakıncası yok. Hurafelere bakmayın bence ben kestirdim saçlarımı kısacık hatta
Slnbsr Esraaydn21 kız ben neler duydum. El işi yapma bebeğin kordonu dolanır. Sonra neymiş bi yerde yemek yenirken ben yemesem bile çocuğun gözü kalırmış şaşı olurmuş yemem lazımmış😂😂😂
Esraaydn21 Slnbsr ayy töbeler olsun 😂😂😂 onu bana da cok dedıler canın cekmesede ye cocun canı cekermıs :)) neler var neler
Slnbsr Esraaydn21 şimdi onu dicektim. Her şeyi dine bağlayıp milleti dinden soğuttular ya. Çocuklara tecavüz edilir sesleri çıkmaz ama neymiş bu şirk koşmakmış. Hey yarabbim ya
Bsrayurtoglu Esraaydn21 inanmayın lütfen böyle şeylere bebeğimizin ömrünü kıl tüy mü belirliyor oldu o zaman kaşımızı bıyığımızıda almayalım ağda da yapmayalım mazallah ömrü kısalır aşırı derece saçma bende çok duydum bir kaç gün önce kestirdim
Duygu19031903 Bebeğin ömrünü sadece allah bilir. Saç kıl o bu bilemez yani . Ben 27 haftalığım saha geçen hafta kestim çok rahatladım.Hç tereddüt etme😀
Esraaydn21 Duygu19031903 yok zaten burası bu yuzden var herkes fıkrını yazmıs saolsun kestırcem bende :)