Sun Esraaydn21 bende 9 haftalık ama kestim geçen gün kendimle ilgilenemiyorum dye bi sıkıntı olmadı inanma bnce sende
Sengulozcn Esraaydn21 bir düzeltiyim öyle bu halde kuaföre gitmek sıkıntı ben hamileyim iki çocuk var biri bebek diğeri 11 yaş
Sengulozcn Esraaydn21 ya ne var ki bunda insanlık hali olabilir sert eleştirilere ne gerek var siz haddinizi bilin boşver in gerisini her yorumada kulak asmayın
Esraaydn21 Sengulozcn dengesız ıstee sordum soru ıcın dıo allaha sırk kosuyosun falan sonra dıo allahından bul degısık degısık konusmalar
Minikkuzuma Esraaydn21 hem kestirdim hemde ışıltı attırdım Allah’ın izni ile bi sorun yok inşallah olmaz ama içim rahat inanma bunlara
Kayraruzgar Esraaydn21 boşverin bende bazen okuyup geçiyorum yorumları seviye çok değişiyor uygulamada 😌 yardımcı olabildiysem ne mutlu 😊
Esraaydn21 Kayraruzgar saol canım allah razı olsun bırbırmıze burdada destek olamıcaksak zaten vay halımıze :)
Canannncan Esraaydn21 eskiler saçı kesitirince vücuttaki vitaminlerin çoğu saça gider çocuk vitaminsiz kalır diye böyle demişler ama bilimsel olarak da dinen de hiç bir alt yapısı yok canım bende daha yeni kestirdim ve çok da rahat ettim hatta neden daha kısa kestirmedim diye de pişman oldum 😁
Esraaydn21 Canannncan aynen öle ya zaten hurafe oldunu blıodm canım sacma bısey ama gene de sormak ıstedım :))
Esraaydn21 Duygu19031903 yok zaten burası bu yuzden var herkes fıkrını yazmıs saolsun kestırcem bende :)
Meralll59 Esraaydn21 O batıl inançtır kuzum.Olacak olan olur senin saçınla,kaşınla, bıyığınla çocuk düşmez evelAllah.Bende o haftalarda kestirmiştim.İnanmayın böyle batıl inançlara.
Esram12 Esraaydn21 ben 3 aylıkken baya bi kestirdim boyle hurafelere inanmayın lütfen doğruluk payi yok