doganBanu canım hiç taramamakla alakasi yok ön yargılı davranmayın. Kendi adıma söylüyorum benim saçlarım çok uzundu ve uçları yipranikti her banyo sonrası birbirine girer zaten . Ama ıslak taramamam lâzımdı bunu bile bile ıslak taradım bildiğin saç birbirine girdi o sinirle daha çok uğraşınca dahada beter oldu kestirdim mecbur . He 1 hafta saçımı taramadigimi bilirim ilk aylar kusmaktan yuruyemiyodum bile eşim serum takmaya götürecekken dersim bana düş aldır o kadar aciz hale gelebiliyor insan ki o zman saç baş insanin aklina bile gelmiyor . 8 gün sonra doğumum var ve halada mide bulantısı çekerim rabbim kimseye zor gebelik yasatmasin.