Minikkuzuma Penaber eminim çok tatlıdır yok yok hiç korkma onu sana Allah verdi birde kalabalık olmak iyidir ilerde evlenecekler kardeşleri yeter bayramı var nebilşm zor zamanı var yaşlılık var bir çık kapın olacak haksızlık olmaz avrupada dördüz olanı da var beşizde var bide eğerki ayrım yapmazsanız haksızlık olmaz ayrım da yapmıycağınıza göre eee sorun yok o zaman bence keyfini çıkar ☺️
Penaber Minikkuzuma Allah razı olsun sizden.bende kalabalık bi ailede doğdum.9kardeşiz.babam ile halam 2 kardeşler.onun için hep çok çocuk istemiş.yanlızlık zor der hep.halam neler çekmişler annesiz.bende hep derdim 4 evladım olsun.biraz fazla erken davrandılar ama olsun.sağlık olsun 😊
Minikkuzuma Penaber siz den de Allah razı olsun gerçekten öyle yalnızlık zor Allah kimseyi yalnız bırakmasın biri hayırlı olmasa bile biri hayırlı olur inşallah hepsi hayırlı olur
Eceyavuz Penaber sağlıcakla hepsini büyüt insallah ah keşke bende dayanabilsem de 5 tane yapsam modundayim ilerleyen zamanlar da cocuk oyle lazim oluyor ki biz 4 kardeşiz keşke diyorum bi 6-8 olsaymışız.. allah sabrını da rizkini da verir inşallah
Eceyavuz Penaber 1 yıllık evliyim daha 38 haftalık hamileyim 28 yaşımdayım daha cocuk için yolun başındayım yani 😊
Penaber Eceyavuz maşallah.inşallah gönlüne göre olur.az kalmış hele bu bebişini sağ salim kucakla sonra bakalım 5 diyebiliyon mu😯çok zor oluyor
Eceyavuz Penaber hamilelikte eziyetin bi kısmını çektim zaten tabi de dedim ya keşke bakmaya gücümüz olsa da çok yapabilsek ilerisi için
Symsglm Penaber yengemde 3.ye yanlışlıkla hamile kaldığında en küçük yeğenim 1 yaşındaydı. Çok üzüldü ağladı ilk ayları çok çok kötü geçti hem aşermesi hem depresyonu. Şuan 8aylık bu hale alıştı hatta yeni bir heyecan var üstünde. Rabbim yeni bir can nasip ediyorsa şükretmek lazım vardır bir hayır. Kafanıza takmayın belki çok uslu bir çocuk olacak 😊 Allah dağına göre kar veriyor. İyi düşünün iyi olsun. rabbim gönlünüzü ferahlatsın sabrınızı arttırsın inşallah 🌹
Slnbsr Penaber zor ama kısmetiyle gelcek. Büyüyünce çok güzem olcak kardeşler içinizi ferah tutun. Allah bakma kolaylığı versin, sağlıklı olsun da her şey hallolur. Tüpleri bağlatmaya gelince bence yapmayın. Allah korusun ilerde hastalıkla alakalı bişe olur tekrar gene kalmanız gerekebilir. O yüzden korunma yollarını değiştirirsiniz. Belki zorlancaksınız ama büyüyünce çok güzem olcaklar emin olun🙏
Adelina Penaber bende kizimin 1 yasinda hamile oldugunu oyrendim,zor olucak die napcagmi bilmiyodum ama aldirmadim Allahm oyle sey nasib etmesin kimseye,simdi 26 haftalk hamileyim kizimda 1,5 yasinda
Penaber Adelina aldırmak büyük günah.çok iyi yapmışsınız.Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin