Minikkuzuma en küçüğümü görseniz çok şeker insanın onu ciğerine sokası geliyo.abisi ve ablası da hakeza öyleler.biraz adaletsiz mi davranırım,bakımlarınımı yetiştiremem,yoksa güvenliklerinimi sağlayamam emin olun tek korkum bunlar.yoksa bereketleriyle kısmetleriyle geliyorlar.yaptıkları şirinliklerde cabası.rabbim olmayana da nasip etsin.bizimkileri de korusun.devir çok kötü😓bizim pamuklara sarmaya kıyamadıklarımızı bir hiç uğruna harcıyorlar.işte bunun için içim içimi yiyordu.sağ olsun destek olan herkesten.rabbim dert sıkıntı vermesin.bebişlerini de sağlıcakla kucaklarına alsınlar inşallah.