lilayda sağolun yorumunuz için.az çok saydıklarınızın güvenilir yöntemler olmadığını biliyorum.nasipse ne yaparsak yapalım gelecek.nasip değilse doktor doktor gezsekte olmaz.takdiri ilahi hepsi.önlem almak sadece kendimizi bi nevi koruduğumuzu sanmak.ilk çocuğuma hamile kalabilmek için çok uğraşlar verdik.doktorlara gittik.en sonunda bi kaç hekim gezdim.sonra düşünmeyi bıraktım hamile kalmışım.işte hesaplanan olmuyor.onun için hesap yapmasak daha mı iyi bilemiyorum artık