Penaber 10 yaşında bi oğlum var canım benim bebeğim 11 aylık ve şuan 4 aylık hamileyim. 4 çocuk düşünüyorum aslında. Ama bebeğim henüz çok küçük olduğu için hamileliği öğrendiğimde ufak çaplı bi depresyon yaşadım malesef. Bi de çalışıyorum. Sabah kusa kusa işe gidiyorum. Öğlen emzirmeye geliyorum yürüyerek. Akşam işten çıkınca büyük olan okuldan geliyo. Karnı aç ödevi var falan filan. Bakıcıdan da bebeği alıyorum gelirken. O da emmek istiyo. Hangine yetişeyim derken eşim geliyo eve ve daha yemek bile olmuyo ocakta. Adam memur her gün gömlek kumaş pantolon ütüsü çamaşırı bulaşığı oyuncak toplaması bebek bezleri her yerde. Tansiyonum hep düşük 9a 6dan yukarı hiç çıkmıyo hep bi baş dönmesi. En başta 3 kilo verdim daha başka kilo almadım 4 aydır. Ama bu hallerimizle eğlenmeye çalışıyorum. Her şeyi oyuna çeviryorum. Koca göbeğimle roman havası oynuyorum çocuklar gülsün diye. Yaşım 35 ve ben 40 olmadan 4üncüyü de doğurmak istiyorum. Bu yaşıma kadar yan gelip yaptıklarıma sayıyorum. Tadını çıkar sen de canım. Zorlancaksın tabi ama geçici zorluklar olduğunu biliyosun sonuçta. K