Penaber keşke tüpleri bağlatsaydınız,eşler pek korunamıyor.yada baştan sona kondom takmak istemiyor.tabiki bebekler nasibiyle gelir fakat 3 çocuk diyorsunuz buda 4 hepsine gelecek hazırlamak zorundasınız bu sizin göreviniz fakat bu devirde çok zor.kaldıki erkeklere pek biley olmuyor ama. Kadın kendinden geçiyor çok yıpranıyor.1 çocuk bi kadının öneünden 7 yıl alırmış .gerisiniz siz düşünün .kusura bakmayın çok pozitif olamadım yinede sağlıklı güzel doğumlar dilerim ama nacizane fikrim bu doğumda bari tüpleri bağlatırsanız 5. Geliyor diye post açmak zorunda kalmazsınız.😔🌸🙏🏻