Gamseee AMİN Allah razı olsun canım 🙏üzülme korkma emin ol böyle daha cok stres yaşıyorsun bende cok üzülüyordum ağlıyordum inanmak istemedim ilk gebeliğim Di 10 hafta lık olması gerekirken 5 hafta da kaldı yinede şansımı denedim zorladım bekledim iğneler ilaçlarla ama gidecek olan gidiyor 🤐 Rabbim in verdiği herşeye şükürler olsun. Ama iyi ama kötü. O hakkımızda ne hayırlısıysa bizden iyi bilir. Bebeklerim melek oldular buna sevin 🤗 ve atlatacaksın emin ol ❤️