Gamseee canım bende yaşadım kürtaj olmadım ama kendisi düştü. Ağladım çok üzüldüm ama sonra düşündüm Rabbim beni seviyor bana birkere bu muciziye nasıp etti. Yine verir dedim onun herşeye gücü yeter dedim. Doktorum bana düşük oluşmayan bebeklerin genellikle genlerinde sorun olduğunu söylemişti. Düşündüm dedim ki . Bak bebeğim hasta olabilir Rabbim onun doğup acı çekmesin den se onu aldı melek yaptı dedim. Biliyormusun şimdi benim bebeğim ve senin bebeğin ahirette bize şefaat cı olacak ❤ 8 ay sonra yeniden hamile kaldim bir oğlum oldu. Doğurdum Elhamdülillah herşeyi çok iyi maşAllah ve şuan yine hamileyim hemde kızım olacak inşAllah seninde böyle haberini alırız 🤗🤗🤗