Gamseee bende ocak ayında ikizlerimi aldırdım canım biri ölmüştü diğeri boştu. Çok üzüldüm ağladım ama işte elden bişey gelmeyince nasipleri yok dedim. Demekki sağlıklı bir gebelik değilmiş o yüzden olmamış. Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin. Kürtajdan korkma. Ben uyuşturulmasan olmak zorunda kaldım grip nedeniyle ağrı sadece adette olan ağrı gibi kasık ağrısı oluyor. Bak bir çok kişi tedavi görmeden yeniden anne oluyor mesela ben kürtajdan 6 ay sonra ki 6 ayı kendi irademle bekledim doktorum istersen yap ama 6 ay kadar beklemeni tavsiye ederim dedi. Şimdi 21 haftalık hamileyim kızımı bekliyorum şubatta kucağıma alacağım nasip olursa. Tedavi görmedim kan sulandırıcı iğne falan kullanmadım. İlkinde hamile kaldım çok şükür. Rabbim bu sevinci sanada yaşatsın. Kalbine ferahlık versin çok geçmiş olsun.