Hacer_ikiz_gebe 3 ay yattım. 2 hafta daha yatacağım ve sonra doğumum olacak inşallah. Sakın stres yapma. “Neden hep yatıyorum? Herkes bebekleri için rahatça alışveriş yaparken ben niye yataktan çıkamıyorum? Bu zaman nasıl geçecek?” gibi düşünceleri aklından bile geçirme. Ben ilk başlarda çok zorlandım çünkü gerçekten zorlayıcı bir süreç. Bebeklerinden güç al. Ben öyle yaptım. Emin ol, onlar senden daha güçlü. Ne zaman üzülsem en ufak hareketleriyle “Anne, asla pes etme. Sağlıkla kucağına alacaksın bizi” der gibiydiler. Hala da öyleler. Bol bol konuş onlarla. Kendini yorma. İnşallah sağlıkla kavuşursun evlatlarına. Progestan kullanıyor musun?