Ozo34 Kitapsev öylemi vardı sanki bunu bildiğim iyi oldu çok teşekkür ederim ..Sizde zamanında sağlıkla alın kucağınıza ins
Kitapsev Ozo34 inşallah hepımız saglıkla alırız kucagınıza. Tuzla kartın yoksa bıle Tuzla beledıyesınden dırek kımlıkle cıkarıyosun nerde oturdugunu sormuyorlar. Randevu ıcın kımlık verırken Tuzla kartım var dıyınce %20 ındırım yapıyolar
Hacer_ikiz_gebe Tutu_ali_vefa amin inşallah hamilelik uzun bir süreç ve insan elinde olmadan planlar hayaller içine giriyo en cok onlardan korkuyoruz Allahım hayallerimizi gerçekleştirsin inşallah
Hacer_ikiz_gebe Ozo34 ikiz gebeliklerde aynı seyler cogu kişide yasanıyor emin olun bende aynısını yasadım 6. Dan haftadan 13 e kadar kanamam hep devam etti sonra serklaj oldum bir hafta sonrada kanama alanım tamamen bştmişti şimdi 19 haftalık olduk tekmelere hıckırıklara başladık Allahım sağ salim vakti zamanında kıcagımıza almayı da nasip etsin o yüzden sende iyi düşün bizim işimiz daha zor ama Allahım cok büyük
Ozo34 Hacer_ikiz_gebe allah razı olsun isteyen bekleyen herkesin yüzü gülsün inş içeride kanama alanı olduğu için alıştım kanamalara ama ağrılar korkutuyor beni belim ve rahim ağrıdığı zaman mutlaka kırmızı kanama oluyo işte oda çok tedirgin ediyor beni allahın izni ile kalp sesini duyabilsek belki biraz daha rahatlarım .Sağlıkla zamanında alın kucağınıza inş.Benim keselerden biride geriden geliyormuş zaten usg resmindede diğerine göre epeyce küçük dr küçük olan gidebilir dedi ben allaha emanet ettim hakkımda hayırlısı ins
Hacer_ikiz_gebe Ozo34 valla ömrünü veren Allah onu doktor bilemez canım sen yat sakın hiç kalkma ilaçlarını aksatma emin ol benim o kadar cok kanama alanım vardı ki doktorum cok iyiydi bana söylememiş o kadar riskli oldugunu serklaj oldugum gün artık kanama alanım küçücük kalmıştı zaten buraya kadar geleceğimizi hiç düşünmüyodum demişti sonraki usg de de kanama alanımın nerelerde oldugunu gösterdi dudagım ucukladı nerdeyse her yer 😳 ama noldu Rabbimin korudugunu kimse koruyamaz emin ol ve sağlıksızsa naparsam yapayım gidecek dedim üstüme düşeni yaptım şimdi iyiler ama bundan sonrada rahatlayamıyoruz tabi gebeliğin tamamı korkuyla gececek yani o yüzden akışına bırakmaya çalış canım benden sana tavsiye
Selvi_nazo SelinFidan Allah bir avazda kurtarsın bende sizin gibi 37 haftayı görmek isterim inşallah gusel gunlerde buyutun bebeginizi
SelinFidan Selvi_nazo inşallah zaman su gibi akıp geçer sizin için de , benim sabah dikişlerim alındı, teyakkuzda bekliyoruz, eve gönderdi doktorumuz , 2/3 gün içinde olabilir doğum dedi
Kitapsev Duygu19031903 persembe gunu oldum lekelenme tarzında kanamam oluyor. Korkuyorum bişey olcak diye. Bir de acı hissediyorum arada. Sende de olmusmuydu.
Hacer_ikiz_gebe Duygu19031903 rahim uzunlugunuz kaç neler yaptınız bu haftaya gelene kadar bende 13 de serklaj oldum 25 mm idi şimdi 19. Haftadayım ikiz olduğu için daha cok korkuyorum
Duygu19031903 Kitapsev canım çol normal. Ben hastNeden çıktım ilk gün vardı öyle 3 gün falan sürdü . Sonra 1 hafta olmadı 1 hafta sonra biradaha oldu çok korktum hemen doktora gittim. Bebekte bi sıkıntı yok dikislerimden gelmiş. Olabilir yani. Akıntım çok artmıstı beyaz akıntı sonra su gbi akıntı geldi suyum geşdi sandım korktum yine bunlar hep dikislerimden oldu
Duygu19031903 Hacer_ikiz_gebe canım benim ne yazıkkki ilk hamileliğim düşük oldu. 14. Haftada suyum geldi kürtaj olmak zorunda kaldım. Simdi bunu önlem amaçlı yaptılar. Rahim i ölçüp 41 mm diyo çok iyi diyor ama benim rahimim gevseklik varmıs o yüzden önlem amaçlı oldum. Ben geziyorum kendimi çok yormuyorum işlerimi yapıyorum temizlik yapmıyorum mesela ütü yapıyorum kabız olmamak için ceviz vs tüketiyorum meyve yiyprum. Enfeksiyon a karsıda günde 2-3 kere falan iç çamasırımı değiştiriyorum ütülüyorum. Sık sık idrar tahlili veriyorum. Eğer enfeksiyon varsa antibiyotik veya fitile geçiyorum. Genelde oturmuyorum mesela yatıyorum ilk hafta yattım mümkün olduğunca dinleniyorum desem daha doğru olur ağır seyler kesinlikle kaldırmıyorum öyle 😀
Hacer_ikiz_gebe Duygu19031903 bende hep yatıyorum eşin hiç bi iş yaptırmıyo ama ikiz oldugu için korkuyorum. Dikişler dayanır mı? İnşallah sağlıkla alırız hepimiz kucagımıza
Duygu19031903 Hacer_ikiz_gebe doktorunun ne dediği önemli yat dedimi? Ne için serklaj oldun ayrıca. Dikişler tabiki dayanır canım doktorun her gittiğinde bakar zaten dikislerine ve rahatlarsın. Sen ikizlerin geçireceğin güzel günleri düşün bence böyle seyler düşünme. Alllahın izni ile kucağımıza alacağıx. Banafa diğer islerimi esim yapıyor. Sen gönlünüde ferah tut bende ilk zamanlar öyleydim ama sonra alışıyorsun
11Nisan Hacer_ikiz_gebe ben de ikizlerime hamileyim canım. Hiç endişelenme. Stres yapma. Kendine çok dikkat et ve hiçbir iş yapma. Ben öyle yaptım hep.
Hacer_ikiz_gebe Duygu19031903 açılmam vardı rahim agzı uzunlugumda sınırdaydı 25mm o yüzden serklaj oldum inşallah O günleri görürüz
Fatmaa96 Kitapsev 24 haftalıkken hunileşme ve açılmayla acil serklaj atıldı tuvalet ve yemek doktor harici kalkmadım hiç şükür 37+2 olduk yarında dikişlerim alıncak şükür Bi sıkıntımız olmadı 😊