Pinksmile benim rahim uzunluğumda sorun yoktu.Açılma vardı,hatta 1 saat geç kalınsa bebeğim kurtulamayacaktı.İlaçlarımı düzenli kullandım.1 cm rahim ağzı,iç kısım 6 cm açılma vardı ama serklajdan sonra 37 hafta kontrolümde suyum bittiği için doğuma alındım.Cuma suyum normaldi,sadece sızıntı ile pazartesi neredeyse bitmiş.