Adanur hiç bir şikayetim yoktu canım, 21. Haftada olması gereken detaylı ultrason randevumuz vardı , orda belli oldu açıklık olduğu, hemen fitil verip kendi doktorumuza gönderdi bizi, aynı zamanda rahimde sarkmada olmuş aşağı doğru genişlikten dolayı ve hemen ameliyata aldı doktorum, rahimi yukarı doğru ittirdi ve dikiş attı. Ama dediğim gibi ben öncesinde ne ağrı ne sızı hiçbir şey yaşamadım.