Kitapsev Merhaba, 23 haftalık hamıleyım serklaj amelıyatı oldum. Amelıyat olup zamanında dogum yapan var mı
SelinFidan Kitapsev 22. Haftamda serklaj oldum. Şu an 37+1 iz 😍 Pazartesi dikişlerim alınacak. 30 lu haftalara kadar hiç bir iş yapmadım. Sadece duş ve lavabo için kalktım. Hem yetmezlik hem sarkma vardı bende. 27. Haftada ciğer geliştirici iğne oldum. Erken doğum olursa diye ama şükür 37 yiz artık ve normal doğumu bekliyoruz.
Tutu_ali_vefa @ Kitapsev ben 21+6 günlüğüm haftaya salı serklaj olacam ve cok korkuyorum, tüp bebek yöntemiyle hamıle kaldım çok korkuyorum. Doktor erken dogum riskin var dedı
sinemsinem1 Kitapsev 15. hafta serklaj oldum 27 mm li şuan 36+1 im rahim ağzım 23 mm doktorumuz normalde dikişleri 37. Haftada alacaktı ama gelişim olarak geride olduğumuz için dikiş 38. haftada alınacak
Kitapsev Kbr070796 çok şükür insallah bende o gunlerı gorurum 2 gun once oldum. Gaz sancım var 2 gundur wc ye cıkmıyorum karnım şişiyo normal mi. Ben gaz sancısına yoruyorum. Bir de lekelenmen kac gun surdu
Kbr070796 Kitapsev sıcak duş almadım hiç devamlı ayaklarımı uzatıp yattım bide benim 3cm açılmam vardı serklaj olduğumda çok dikkat ettim bol su içiyorum
Kbr070796 Kitapsev canım 4 gün leke şeklinde kan geldi evdeyim yatıyorum sadece wcye gdyrm annem bakıyo bana
Kbrbydkk SelinFidan ay çok güzel yaaa😍 Allah'ım bizede nasip etsin. Hem hunilesme var, hem kısalma devam ediyor. 19.haftadayim henüz insallah bende 37.haftayi görürüm.
Selvi_nazo SelinFidan Allah bir avazda kurtarsın bende sizin gibi 37 haftayı görmek isterim inşallah gusel gunlerde buyutun bebeginizi
SelinFidan Kbrbydkk Herkesten her şeyden önce kendine güven yapabilirim diye , inan oluyo, bana doktorum sürekli yatıcaksım evden çıkmayacaksın dediğinde sanki dünya başıma yıkılmıştı, ama bi kaç güne alıştım duruma ve içimdeki evladın bizim dünyamızın bir parçası olduğunu hissetmeye başladım. Öyle olunca Allah sabrını veriyor ve zaman su gibi akıp geçiyor.
SelinFidan Melikeeeerm ben hiç birşey hissetmedim, ağrı acı sızı kanama hiçbirşey olmadı, yapısal olarak genişmiş o bölge, çocuk büyüdükçe de rahim aşağı doğru baskı yapmış, detaylı ultrasonda belli olmuştu bizim, açıklığım 1,5 cm di ve unileşme vardı.
Kitapsev Tutu_ali_vefa rabbim sabrını veriyor korkma. Daha iyi olacak diye düşün. Ben öyle atlattım korkumu
Hacer_ikiz_gebe Tutu_ali_vefa serklajda korkacak bişey yok Allahın izni ile bişey olmaz korkma. Ben genel anestezi ile olmuştum zaten ameliyatı hatırlamıyorum sadece uyanmam cok zor oldu anestezi üşümesi falan sonra ameliyatla alakalı agrım falan olmadı maşallah diyeyim 😄 tabi bir gece hastanede kaldım biraz kanama geldi bir gün sürdü oda sonra normal hayatına devam et dedi doktorum ne cok yat ne cok ayakta kal dedi ama ben korkudan hep yatıyorum kalkmıyorum ikiz oldugu için ..
Kitapsev sinemsinem1 serklajdan sonra hıc kasılma yasadın mı benim sankı gaz sancım varmıs gıbı bı anda karnım sertlesıyo 😪😪 cok korkuyorum
Kbrbydkk SelinFidan çok inanıyorum bu defa herşey yolunda gidecek diye hep böyle düşünüyorum ama Şubat ayında 21.haftada ani bir doğum oldu o cok kötü etkiledi beni. Şimdi hep içimde bir korku var🙄ama gerçekten de Allah sabrını veriyor. Ben bu haftalara kadar evde nasıl yaparım diyordum ama oluyormuş
Kbrbydkk BamBi serklaj öncesi 24mm, serklajdan bir ay sonra 31mm, iki haftadır da 16-18mm arası çıkıyor
Kitapsev Benim bebeğin eşi aşağı inmiş rahim agzını kapatıyomus o yüzden yaptılar. Pendık Marmara egıtım arastırma hastanesıne yonlendırmıslerdı hemen oraya gıttım bana sezeryan yapacagız rahım alınacak dendiginde dunyam basıma yıkıldı. Hemen Okan unv. Doktorumu aradım oyle bırseu olur mu hemen cık gel dedı. 3 gunluk tedavıden sonra serklaj yapıldı
Ozo34 Kbrbydkk Kitapsev merhaba öncelikle geçmiş olsun .Bende okan a gidiyorum dr unuz kim banada 12 . Haftada serklaj atılacak inş o günleri görürsem Cihan hocaya gidiyorum ben çokta memnunum güveniyorum ona .Siz kimde yaptırdınız serklaji
BamBi Kbrbydkk bende 4mm den birden 3.4mm ye sonrasi 2.2mm be hemen pesser takildi rahim agzina sorasi kontrole gittim düsüs devam.ediordu 1.3mm düsünce direk hastaneye sevk edildim orda ni hafta kaldim wc haric kalkmiyordum buna ragmen 1.7mm de kaldi taburcu oldum..simdi ise bekliyorum Rabbim yardimcimiz olsun ins
Tutu_ali_vefa Kitapsev ınsallah canım. Okumadığım post kalmadı bu konuyla ılgılı ınsallah dıyorum ve Allaha tevekkül edıyorum