Aleyalmina Lina55 ben varımm az önce ne zaman bebeginizi hissettınız postunu okurken ilk defa kımıldadı 4 5 defa hissettim siz ilk ne zaman hissettiniz😍
Hacer_ikiz_gebe Benim de 16 mart gözüküyo 18+5 iz ama ikiz oldugu için errken doğum olacak muhtemelen serklajda var şubatta bekliyorum ben inşallah çok erken olmazlar tabii.. Bel agrılarım başladı iki gündür kızlar
Slmmrb 18+0 :) bir an öncee detaylı zamanı gelsn istiyorum ardkşlar. Siz kaçıncı hafta gitceksnz? Bir de hareketlerini hissetmek istiyorum bebişimin
Myisland Slmmrb 20 den sonra gu n alırım diye düşünüyorum. 21 de girmek isdiorum biraz büyüsün diye hatta 22 ama sabredemem sanırım:) 18+4 benimde