Rainhn Neseekc soguk almamaya calisin idrar yollarini usutmus olabilirsiniz belki gecmesse dr soleyin bu haftalardan sonra artik bel ağrıları falan çıkmaya başlıyor yada bende öyle 🤔😀
Neseekc Rainhn benimde belim agriyo iki gün önce gitdim doktora bebekte bisey yok dedi üşuyorum devamlı ondan olabilirmi
Zeyzeyn Bizde bugun 18+0 olduk tahmini dogum 21 mart ama sezeryan olma ihtimalim var daha erkende gelebilir minik pasam 😇💙
Lina55 Asd92 baya zor geçiyor bulantılarım falan dışarı çıkınca daha fazla oluyor. Benm için zorlu bir süreç canm
SuleDoruk Lina55 bugün gittim kontrole. 19+6 fakat 22+2 hafta ile uyumlu. Bu sefer tam 17 gün önde olmuş oluyor. 418 gr 25 cm olmuş. Doktor şekerden şüpheleniyor 😔 bir hafta da tam 118 gr almış
Deletedmom2224 Lina55 Rabbım hepimizin yardımcısı olsun evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 💕