Myisland Slmmrb 20 den sonra gu n alırım diye düşünüyorum. 21 de girmek isdiorum biraz büyüsün diye hatta 22 ama sabredemem sanırım:) 18+4 benimde
papatyam95 Cigdem0707 benim daha önceden vardı sağlık ocağı aramadı aşı için acaba benim mi gitmem lazım
Betul_0560 SuleDoruk bende 19+6 yım ve bana tahmini 18 mart denildi🙄🤭 bu arada cinsiyeti belli mi canım☺️
Slmmrb Lina55 benim çok şişti ve morardı. İlk gün hiçbişi yoktu :( sonrski gun başladı. İlk gun buz tut oraya. Ben tutmadım
Kubraseyit00 Lina55 selaaam bende burdayım 17+2 hafta sezeryan oldugum icin sanirim 15 20 mart gibi olur allah nasip ederse ☺️
Hacer_ikiz_gebe melis3 18 in başında karnım azıcıktı 18+ 5 de karnım birden büyüdü 😳 bugun tam 19 olduk karnım belli artık 😄
Semak Lina55 kendimi riske atmak istemedim tercih meselesii ve benm doktorum yaptırmıyor SSVD memnun oldugum için ilk doktoruma gdiyorum baska doktorada gitmek istemedim.