Aycan16 Kbrbydkk iyi cok sukur hareketlenmelere basladik hissediyoruz artik :) ama hareket etmeyince korkuda gelmiyor degil yani ☺ mide yanmalarim var sadece sizin nasil gidiyor
Asd92 ipekworld ayy şimdi tekrar yazıyorum bir hafta ileri hesap etmiştim sanırım 19+2ymişim canm doktor değil ben yanılmışım😁
Asd92 Lina55 ya ben hesap ederken yanlış etmiştim aklımda nedense 20 haftalık diye öle düşünmüşüm 19+2im kesin doğru😁
Deletedmom2224 Lina55 valla bizim son derece kötü geçiyor kanamalar ağrılar sancılar derken ama bugüne şükür 10 gündür hareketleriniz de başladı 😊 senin nasıl geçiyor
Lina55 Deletedmom2224 benim baya zor geçiyor mide bulantılarım ağrılarım falan oluyor kansızlığım çok bu sebepten ötürü tansiyonum düşüyor 🤦♀️
Semak Lina55 kendimi riske atmak istemedim tercih meselesii ve benm doktorum yaptırmıyor SSVD memnun oldugum için ilk doktoruma gdiyorum baska doktorada gitmek istemedim.
Deletedmom2224 Lina55 Rabbım hepimizin yardımcısı olsun evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 💕
Rainhn Neseekc soguk almamaya calisin idrar yollarini usutmus olabilirsiniz belki gecmesse dr soleyin bu haftalardan sonra artik bel ağrıları falan çıkmaya başlıyor yada bende öyle 🤔😀