Merryy neymiş yan etkileri varmış üniversite hastaneleri yazması gerekirmiş hasekiye gittim orda doçente testlerim elimde olmasına rağmen yazmadı ben yazamam dedi normalde özele gidiyorum 2 tane doktor değiştirdim ikisde yazmadı cuma günü şişli hamidiye hastanesine gdcem bu arada 18 haftalık oldum yazarmı blmiyorum canm