Merryy Ocean ben Türkiye hastanesine gidiyorum canım daha rapor çıkartmadım doktorum kalp atışını duyunca çıkarıcam dedi salı günü gidicem doktora inşallah kalp atışınıda duyarım
isimsizbebek Ocean bende Türkiye hastanesine gidiyorum doktorum çıkardı. sizin dedi doktorunu, z rapor verebilir
Merryy anjel_selinaa ben rapor çıkartmadım henüz salı günü gidicem kalp atışını duyunca çıkartıcam dedi doktorum o gün çıkartır diye tahmin ediyorum
anjel_selinaa Merryy eczaneme sordum canım zaten bazen toplu alıp doktora yazdırıyorum,farketmiyor dedi bana rapor çıkartsamda yüzde ödüyormuşum.
Merryy anjel_selinaa ben iki defa aldım canım ama bi kutu olarak alıyorum hatta geçen bitmişti almaya gittiğimde elinde var gözüküyor dedi vermedi eczane ertesi gün gittim aldım bende evet raporlarda olsan ödeme oluyormuş galba ama ne kadar bilmiyorum ben 26 tl verdim kutusuna
Merryy Ocean ne kadar ödüyorsun kutusuna canım ben ilk aldığımda yanında başka ilaçlarda almıştım 108 verdim ama hiçte sormamıştım ikinci aldığımda 26 tl verdim şaşırdım ilk aldığımda nasıl o kadar ödedim bilmiyorum 🤷🏻♀️
anjel_selinaa bayanlar oksaparı nerden yapıyorsunuz benim göbeğim artık mosmor oldu. Tavsiyeniz varmı
Mucizemmm00 anjel_selinaa kolonyalı pamukla temizle vurcahn yeri sonra etini sıkıstırıp bas parmagin ve iaseret parmaginla dogrudan vur. Ama yavas yavas birden basma igneyi daha sonra cikar ve ovalama yapma. Bastir kolonyali mendille. Morarma olmucaktie 🌸
Deletedmom2224 Merryy sizin raporunuz katkı paylı çıkmış duzelttirebilirsiniz boşu boşuna para vermeyin
anjel_selinaa Merryy doktorun sana günde 2 defa kullanacak şekilde gösterip fazla kutu yazabilir yani bana doktorum 10 kutu birden yazabildi
Merryy Deletedmom2224 daha rapor çıkartmadım canım nasip olursa salı günü kalp atışımızı duyup öyle çıkartıcak doktorum ☺️
Uzumtanesi anjel_selinaa anjel_selinaa benimde çok morardı ilk başlarda sonra püf noktasını buldum ilk önce ignedeki azıcık havayı dışarı atıyorum sonra iğneyi vuruyorum ne acı ne morarma hiçbişey kalmadı çok şükür sizde deneyin mutlaka
Deletedmom2224 Merryy yaa anladım kusura bakmayin benim raporum öyle çıkmıştı da 26 lira veriyordum ona dikkat edin derim katkı paylı çıkarmasınlar yoksa yine ücret veriyorsunuz 😊