Uzumtanesi anjel_selinaa anjel_selinaa benimde çok morardı ilk başlarda sonra püf noktasını buldum ilk önce ignedeki azıcık havayı dışarı atıyorum sonra iğneyi vuruyorum ne acı ne morarma hiçbişey kalmadı çok şükür sizde deneyin mutlaka