Mutlu_E Saliyaaa sebebi nedir canım erken doğum yapmanın 🤷🏻♀️? Allahım yüzüne baksın sağlıkla al inşAllah bebeğini kucağına
Mutlu_E Masalseyhan canım sen kaç haftalıktın 🤷🏻♀️ 15 dk da bir süreklimi kasılman oluyor? Serum falan bi zaman idare ediyor ama Rabbim istedikten sonra önüne geçilmiyor Hakkımızda hayırlısı
Saliyaaa Mutlu_E canım bende böbrek büyümesi var oda enfeksiyon yapıp ateş yapıyo ilk bebeğimi 38 haftalıkken ateşden kaybettik bunuda doktor bekletmek istemiyor
Mutlu_E Saliyaaa hımm anladım canım Allahım ilk bebeğin için sabır versin, hakkında hayırlısı olsun inşAllah doğum yapınca yaz mutlaka 💙🙋🏻♀️ Bebeğin kaç kilo canım
Mutlu_E Saliyaaa inşAllah küveze girmez girerse de içini ferah tut Allahın izniyle İnşAllah evinize beraber dönersiniz 🤲🏻 Ama senden ricam doğum yapınca gidişatı buraya yazarmısın içimden bi ses bende o haftalarda doğum yapıcam diyor da 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Mutlu_E Masalseyhan iyi ki sancı hissetmiyorsun sancı hissedince insan daha da korkuyor 🤷🏻♀️ Hakkımızda hayırlısı, ciğer geliştirici vurundun mu ? Doktorunun haberi varmı 15 dk bir olduğundan ??? Birde magnezyum alıyormusun ?
Masalseyhan Mutlu_E ewet cmm ewt vurundum ciger gelistirici igne iki doz.. doktrum en son serum dan sonra fln nst bakti hic sanci çıkmamıştı. İki gun sonra tekrar kasilmalar basladi. Ama daha bildirmedim persembe gunu kontrolum.. magnezyum kullanyorm..
BamBi Mutlu_E Allah sizdende razi olsun..üzünzünü endiseni korkunu cok iyi anliyotum..amin Allah kimseye yasatmasin zor cok zor. Insallah gececek bu zorlu günler ve bebislerine kavusacaksin Allah in izniylr ins
Bahar63 Mutlu_E ya kıyamam Allah yardımcın olsun kuzum seni çok iyi anlıyorum ben 24+2 günlük doğum yaptım ve çocuğum yoğumbakımında parmak çocuk olarak dünyaya geldi yaşayıp yaşamıyacağı beli değil rabim hepimize yardım etsin rabim çocuklarımızı bize bağışlasın 🤲🤲🙏🙏
Mutlu_E Bahar63 Allah yardımcın olsun canım inşallah hayata tutunur, o kadar erken doğurmanın sebebi neydi canım
Anneeee1 Bahar63 canım nasıl belirtiler verdi peki ? Allah yardımcınız olsun gözü üzerinize olsun inşallah 🙏🏻❤️
Semiha89 Bahar63 Allah yardımcınız olsun. Inşallah kavusursunuz bebeğinize. Zor bir durum Rabbim kolaylık versin
Haticenurum123 Mutlu_E emin ol cok kötü bisey degil kuvezde bırakmak iyilesiyor ve iyi bakılıyor kotu düşünme
Tuba-Sahra Superanne Küvezde tekrar emar cekilmisti sonrasinda kanama alani kapanti dediler hastaneden ciktiginda noroloji tabiki istendi ulturasona girdi onda subdural efizyon vari onun icin bide tomografi cekildi 2 yasinda tekrar bakılcak suan bingildagi acık kaldı tekrar ulturason cekilcek ancak hala randevu alamiyoruz,
Tuba-Sahra Superanne Ama gelisimi ilerde doktorumuz sikinti yapma korkcak bisi yok cok sukur olsa gelisimi geri kalirdi dedi ancak insan yinede tedirgin oluyor
Superanne Tuba-Sahra küvözde ne zaman mr çekildi kaçıncı ayda? Bizim doktor 6 ay sonra belli olur demişti
Elisasara Mutlu_E Tam üç hafta 31+6 günlük İkizlerimi doğurdum üç gündür oğlumu aldım eve getirdim 1.600 gr doğdu ikiside kızım hala küvezde inşallah sağlıklıca çıkarlar
Mutlu_E Gulfem07 sürekli toplanıyorlar sertleşiyorlar kasıklarımda karnımda sancı oluyor sıklıkla, idare etmeye çalışıyoruz 33 haftalık olduk