BamBi Allah razı olsun, yorum yapmanız bile bana iyi geliyor inşallah vakitlice gelirler, ya da doğsalar bile küveze girmezler çünkü hem 2 tane bebek hem bakımı zor hem onları orda bırakmak çok zor olur canım 1 ken 2 canınıda can parçanı orda bırakmak çok zor olur düşünemiyorum bile 😔
Rabbim kimseye yaşatmasın🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻