denizadaalpp dün kontrolüm vardı. 34+5 günlük olduk bebeğimin bir tanesi kanala inmiş ve 2 cm açılmam varmış. Pazartesi günü yani 35+1 günlükken sezeryan yapmayı düşünüyor doktorum.
Çünkü hem bebek kanalda hem açılmam var hemde sürekli olarak kasılmalarım vs var. Pazartesiye kadar inşAllah durursun dedi doktorum. Pazartesiye kadar durursam ve pazartesi günü sancım olmazsa 36. Haftada kesin ve kesin spinal sezeryan dedi.