Mutlu_E Kızımın kalbinden akcigere giden damarda tansiyon vardi
bundann kaynakli ilac kullandı 13 gün entübe kaldı bagırsakları sütü kabil etmedi 3 gun beslemeyi kestiler bide ufak caplı beyin kanaması oldu sonra fanus oksijene gectiginde baya zorlandı hep arada kaldılar entübe etmekle sonra solunum apnesi gecirdi 3 defa onun iicin ilac kullanmaya basladi ki hala fanus oksijeni yetersiz geliyordu sonra bi mucize oldu toparladı ve 4 gün icinde taburcu oldu 😊😊doktorumuz bile şasırdı cünki beklemiyolardı.çok şükür ki kızım başına gelen tüm felaketleri atlatıp hasarsız kurtuldu suan emekleme Koltuk kenarlarında yurume sese tepki gülmesi herseyiyle toparladı tek rop muaynemiz kaldı 1 yasinda insallah onuda tamamen geçer cok zor bi süreç rabbim kimseye yasatmasın insallah