Glstan27 Gzdbkgz ben de cok kotu miyde bulantisi yasiyorum doktorum prilam dr verdi cok sukur simdi cok iyiyim sanki hic hamile deglim hic kusmuyorum miydemde bulanmiyor cok rahat geciyor hamilelik ama ilaci icmeyince kabus gibi geciyor😨
Sun Gzdbkgz ben çok kötüydüm evde poşetle geziyodum 5 dakkada bir kusuyodum zofere başladım midem dönüyo bulanıyo ama kusmuyorum en azından allah yardımcmz olsun
Deletedmom2224 2subat 12. Haftadan itibaren başlanır onlara şuan sizin kullanmanız için erken 12. Haftadan itibaren folik asit kesilecek multivitamin ve kan ilacı başlanacak gerçi her doktor vermiyor kan ilacını
hilal_yener Deletedmom0810 ama sağlık ocağında o şeker yüklemelerini yaptırman lazım bunu bilmiyosan bi araştır istersen soruştur
Deletedmom0810 hilal_yener Araştırdım ve hastanelerde yapıldığını biliyorum. Sağlık ocağında yapıldığını ilk kez senden öğreniyorum.
hilal_yener Deletedmom0810 bizim burda sağlık ocağında oluyor genelde hastanede yapılmıyor doktoruna sor yinede sen ama bence bi sağlık ocağınada görün derim bi zararı olmaz sonuçta gebelik kaydı yaptırmış olursun bebek doğunca zaten mecburen gitcen
iremasmin 2subat banada vermedi canim bende folik asit ve progestan kullaniyorum sen neden progestan kullaniyosun.
iremasmin pyymamm bende pıhtı iqnesi kullaniyorum sen kac haftaliksin canim ben 8 haftaliqim hala kullaniyorum
Merryyy 2subat 12.haftadan sonra folik asiti kesip tum vitaminleri iceren regenesis max isminde bir vitamine basladik. 30.haftada kan tahlili bakildi demirim dusuk oldugundan ferro sanal duodenal a basladik ayrica
nehiroooo bende folic asit folactive birde d vitamini damla kullanıyorum ama miğde bulantım çok su içsem geri çıkıo çok kötüyüm
Aysenuryk Ben gebelik dusunuyorum diye doktora gittigimda tahlil yapti eksik vitaminlerimi tamamlamak icin ilac verdi ve gebe kaldigimda bitmisti hepsi su an sadece folik asit kullaniyorum, senin ve bebis icin degerlerin dusuk olmasin diye vermistir doktorun ❤
Pektezel Arkadaşlar ben 18 haftalik gebeyim ve doktorum bana Magvital, ferrum ve coledan damla verdi aranızda bunları kullanan var mı