2subat Kızlar bu haftalar da olup da doktorunuz hangi ilaçları verdi size ben Progestan ve Folik asit kullanıyorum sadece ama duyduğum d vitamini kan ilaçları falan da oluyomuş bana hiç vermedi neden acaba
Nurgulll_ 2subat 12. Haftadan sonra kan ve vitamin ilaçlarını kullanmaya başladım ilk haftalar sadece folik asit kullandım
purplemoon 2subat ben 9 haftadayim suan doktorum 3 4 aydan sonra demir takviyesi yapariz suan midenide bulandirir dedi sanirim o zamandan sonra bunye ihtiyac duyuyor bebekte tabi oyuzden sknti etmeyin
Sweetblonde88 2subat çünkü d vitamini 12 haftadan önce verilmiyor. Demir ilaçları da tahlil yapılır genelde 12 ika 16 hafta arası başlanır. Ama basından beri multivitamin kullanılabilir.
2104 Gerek görmemiştir d ve kan değerin iyi demekki ben kullanıyorum bütün değerlerim cok düşük çünkü 😔
2subat 2104 purplemoon Nurgulll_ Tgbalp Bende sandım ki bende bi sıkıntı var bir düşük bir kimyasalım var da biraz korku içindeyim dedim bana neden vermediler
Deletedmom0810 2subat bana da Folic Iod 12, Premesis Plus ve Folattro vermişti 12. Haftaya girdik şimdi bunları bitirdik yerine Elevit ve Maltofer Fol verdi
hilal_yener Sağlık ocağına gitmeyide ihmal etmeyin asıl orda ilaçları veriyolar şeker yüklemesi falan yapılcak sonra
Deletedmom0810 hilal_yener ben gitmiyorum doktorum da çok önemli değil zaten sağlık ocağına gitmek diyor
Sun 2subat banada bissürü ilaç verdi ama ilaçlardan tiksiniyorum bulantı hapından başka hiçbir şey içemiyorum
pyymamm 2subat ilk haftalar onları kullandım ekstra pıhtılaşmam için iğne kullanıyorum tiroidlerim içinde hapımı kullanıyrum. D vitamini vs diğerlerini üç ay dolunca folik asit bitince basladım . Decavit , devit3 , magnezyum birde gyno ferro sanol
Kubraonenn pyymamm ferro sanol 8. Haftamdayım banada verildi ama beni mahvetti fena ishal yaptı zaten çok ağır bi hamilelik geçiriyorum bıraktım ilacı
Deryayaman pyymamm aynı ılacları kullanıyoruz magnezyumu gunde bırkere mı alıyosunuz bana doktorum 2 kere yazmıs ben 1 alıyorum bazen
iremasmin pyymamm bende pıhtı iqnesi kullaniyorum sen kac haftaliksin canim ben 8 haftaliqim hala kullaniyorum
Deletedmom0810 hilal_yener derken 😂 doktorum doçent sağlık ocağındaki pratisyen farkındaysan 😂😂😂 saçmalık
Deryayaman 2subat daha cok erken kan ilacı ve demir ılacı 15. Haftadan sonra verılıyor canım kan ılacı d kanın eger cok dusuk ise gerek duyuluyor
hilal_yener Deletedmom0810 ama sağlık ocağında o şeker yüklemelerini yaptırman lazım bunu bilmiyosan bi araştır istersen soruştur
Zeyk 2subat gerek görse verirdi başka bir ilaç daha zaten kan ve vitamin ilacı 12.haftadan sonra veriliyor folik asit şuan zaten vitaminini karşılıyor
ZeynebMucahid Bana da folik asit ve aspirin yazayım dedi istemiyorum dedim. Sentwtik yolla almak istemiyorum aspirin yerin ezeytinyagi sarmisak ve kirmizi pul biber kullaniyorum folik asitten zengin besinler yiyorum. Zaten degerlerim normaldi. InsaAllah bi zararını görmem