hilal_yener Deletedmom0810 bizim burda sağlık ocağında oluyor genelde hastanede yapılmıyor doktoruna sor yinede sen ama bence bi sağlık ocağınada görün derim bi zararı olmaz sonuçta gebelik kaydı yaptırmış olursun bebek doğunca zaten mecburen gitcen
Turkan123 2subat şimdi değilde ilerde mutlaka verir vitamin ilacı falan belki daha erkendir ondan vermemiştir