Busrabusra123_ hedo aslında sancı açılma yapıyor cnm şiddetli yüksek sancin olursa bilki açılma yapıyor doktoruma sordum acilmam yok ama sancım var dedim o da düzenli ve yüksek sancin olursa açılma yapar zaten sancı açılma yapar tatlım dedi
zynppeks 38+5 olduk ama oğluşumun gelmeye niyeti yok galiba ya 🙈 ne ağrı ne sancı hiç birşey yok ve sabırsızlanıyorum artık sağlıkla alsam kucağıma🤲 Her an beklemedeyim ne zaman sancılanıcam diye🙃
hedo zynppeks sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza 🤲🏻 Herkes sabırsız artık kavuşmak istiyor bir an önce
SSevdam Valla bizde 39 olduk ama kızımız yerini sevdi herlde hicbir belirti yok hayırlısıyla artık gelsin istiyorum
Fatiheren_61 hedo 38+5 son 1 gün Cumartesi sez.oluyorum .ama dayanamıyorum artık aşırı baskı yapıyor yürüyemiyorum🤦🏽♀️
Yazey hedo ben 38 e yeni grdim o kadr da paralıyrum kendimi yine bi belirti yok korkuyrm ama bi an öncede doğsun
Hatice_24 hedo bol bol uyu işte ne güzel 2 hafta sonra uykular haram olacak deyim yerindeyse 😅😅😅Rabbim sağlıklı doğum nasip etsin inş ☺️