Busrabusra123_ 38+1 haftaligiz bizde. sancılarım çıkıyor nst de çok yüksek ama acilmam yok şimdilik. doktorum sezaryen istemiyor kesinlikle çatın normal doğuma çok müsait dedi bekliyoruz şimdilik küçük prensi 🙏🙏🤲😘
hedo Busrabusra123_ benimde 2 cm açılmam vardı Pazartesi günü bide nişan mı ne bişey geldi ama hala sancı yok 🙄
Ilkbebe Kızlar doğumdan sonra evde birine ihtiyaç olur mu kesin . Biz memleketten uzaktayız. Benimde Eşimin de ailesi doğunca hemen gelecekler. Aynı anda gelmeleri anca yük olucak ama iki tarafında ilk torunu siz nasıl çözdününz bu mevzuları 🤔
Betzm Ilkbebe ben şuan 37/1 annem 5gün önce geldi memleketten nişana benzer akıntım gelmişti korktuk ama çok faydası oluyor evde yanlız naısl geçirmişim diyorum çağır bence önce biri sonra biri bende sadece benim ailem olacak
Mutire Ilkbebe gönül ister sadece eşim olsun.. en azından 1 hafta falan sonra ailelerle görüşmek daha iyi gibi ama olmuyor işte
hedo Kumru_ benim 2 cm açılma arttı nişan denir mi bilmiyorum sümüksü yapışkan bi akıntım oldu 2-3 defa ama sancı yok
Busrabusra123_ hedo aslında sancı açılma yapıyor cnm şiddetli yüksek sancin olursa bilki açılma yapıyor doktoruma sordum acilmam yok ama sancım var dedim o da düzenli ve yüksek sancin olursa açılma yapar zaten sancı açılma yapar tatlım dedi