Yazey hedo aynen bıktm gerçkten 33 hftayken btrdim allhtan bitrmşim şimdi bir yastık kldrasım yok 😏ama mecbur yapıyrm
Mutire Ilkbebe gönül ister sadece eşim olsun.. en azından 1 hafta falan sonra ailelerle görüşmek daha iyi gibi ama olmuyor işte
Ilkbebe Mutire bencede en güzeli böyle olur ama. Kimseye bir şey diyemiyor insan. Sonra alındılar mı gücendiler mi stresi başlıyor
Hatice_24 hedo bol bol uyu işte ne güzel 2 hafta sonra uykular haram olacak deyim yerindeyse 😅😅😅Rabbim sağlıklı doğum nasip etsin inş ☺️
Alpi Bende 37+2 oldum nst de düzenli sancım çıkıyor iki haftadır ama açıklık var mıdır bilmiyorum ve çok merak ediyorum 😀
Ylmaz hedo hadi hayırlısıyla al kucagına inşallah ☺️ bnmkinin gelmeye niyeti yok haber et dogum yaparsan ☺️