bdsglm genelde bu haftalarda oluyor sanırım yorumlar bu yönde. Rahat geçmesine sevindim, evet herkesin acı eşiği farklı ama zaten endişelerimiz oluyor o sebepten daha fazla anne adaylarının gözünü korkutmaya gerek yok. Pozitif yorumunuz için teşekkürler☺️