[silindi] niye sen gerçek anne adayısında biz değil miyiz bizde karnımızda bi can taşıyoruz. saçma sapan yazan sensin ayrıca ben kötü bişey yazmadım. Şimdi insanlık edip yazdığına cevap vereyim.
Çatı muayenesi 36ncı haftadan sonra yapılıyor doktoruna göre değişiyor ben 37nci haftamda oldum. Şu an 39 haftalığım. İlk muayeneden sonra lekelenme oldu. 38nci haftamda yine alttan muayene oldum açılma war mı diye yani 37den sonra her hafta alttan muayene ediyolar açılma war mı diye. Tabi bu her doktor için geçerli değil. Kimisi böyle yapıyor kimisi yapmıyor