prenses_annesi16 pardon özele hastane veya devlet hastanesi ile ilgisi ne yada benim gidip gitmemem ile arkadaş çatı muayenesini sordu bende özel 36. Haftadan itibaren yapabilir devlette çok nadir biraz daha post okursan anlarsın ki devlet hastanesi çatıya bakmıyor biz her şekilde dogurturuz diyorlar bunu postları dikkatli okuyarak sende görebilirsin özel ugraşmamak için sezeryan yapıyor devlette bebek gelmezse vakumla çekiyor bunda ne var arkadaşa yalanmı söylim devlet bebek riske girmedigi sürece normal dogumu destekliyor sezeryan son noktada ortaya çıkıyor postlarda çogu anne adaylarımız devlet çatıya bakmıyor 42 hafta olana kadar suni bile vermiyor gibi başlıklar açıldı aynen bu postta ebelerin çok yardımcı oldugunu söyledim siz tartışacak birini arıyorsunuz bence burası hiç uygun degil