Ozlem12 bende iki hafta önce yaptırdım özel hastaneye gidiyorum ve ordan kendileri verdi içeceğimi gidip bi yerden bişey almadık. Gece 12 den sonra hiçbirşey yiyip içmedim ve normalde o saatlerde bişey yemeyen ben sabaha kadar deli gibi acıktım ve uyuyamadım 😁 sıfır uyku sabah erkenden gidip yaptırdık yüklemeyi sadece biraz midem bulandı içeceğin şeker oranı yüzünden bi de o her kan verdikten sonra 1 saat bekleyişte uyumuşdum uykusuzluktan o yüzden ne bulantı ne açlık çok zorlanmadı 😁